:: Si Kidal ::

Bahagia pada hati yang tenang...

Sunday, January 10, 2010

Bersama Ust. Zamri dalam rancangan...

Posted by MOHD NAZRI ABDULLAH


Em...pertemuan dengan Ustaz Zamri yang popular dengan rancangan kendaliannya Mari Mengaji dan Ustaz Zamri Berceita, tidak saya sia-siakan.

Biarpun selalu berjumpa dalam program-program biasa, namun peluang bertemu pada demonstrasi di kedutaan Mesir Jumaat, 8 Jan lalu adalah sesuatu yang istimewa buat saya.

Manakan tidaknya, dalam keadaan dia duk lari2 jauh dari juru kamera dan wartawan yang membuat liputan demo, tiba-tiba terkantoi dengan saya.

"Alamak..wartawan la pulak..besarnya kamera dia..masuk muka depan paper ke ni?" selorohnya pada saya yang pada mulanya menutup muka dengan tangan takut gambarnya di ambil dan dimasukkan dalam akhbar.

He he..bila saya perkenal diri..baru la dia yakin untuk bergambar dengan saya..

Apapun..thanks Ustaz Zamri kerana Ustaz sangat sporting gitu...

Saya kongsikan beberapa keping gambar yg sempat saya snap..



0 comments:

Post a Comment